Jobb - Shopping - Frihet

Idag jobbar jag mellan 13:00 till 21:00. Blir skönt att få jobba då skolan hindrat mig i veckor känns det som. Imorgon ska betygen sättas och jag är lite stressad. Gymnasiearbetet ska vara helt färdigt till imorgon sedan är jag fri från plugg tills efter sommaren då jag hoppas kunna plugga en kurs i matte eller att jag tar och pluggar äldrevård. Det beror på. Det sköna är att jag har nu fått heltidsvikariat, det mennas att jag hoppar in som en ersättare på en fastarbetares schema och får ungefär samma lön. Det är jätte skönt att kunna jobba efter ett schema och jag längtar så mycket!

För att belöna mig själv för att kurserna i skolan är avklarade gick jag in på Morphebruses och köpte hem lite småsaker.
Jag ska testa deras Liquid to Matte lipsticks för att sedan göra en liten review så tänkte börja med en och sedan köpa hem eftersom. 

Kommentera här: