Cravings for color.

De senaste har jag känt en riktig craving för färgglatt smink. Gult, blått, knallrosa osv. Jag vill verkligen ha olika färgade eyeliners så man kan leka runt eller som nyaste läppstiften som Jeffreestar kommer ut med i sommar. Fy fasen vad fina dom är. 
 
 
Jag har även börjat spela pokemon go, vilken motion man får. Vi är ute minst 6h om dagen och jaggar i omgångar, kanske 3 gånger om dagen och musklerna i ryggen och benen börjar göra sig påminda att dom inte varit så använda på en sådan nivå på flera år. Trotts det lilla området vi bor i finns det en massa med olika personer i alla åldrar som spelar här. Vi såg ett äldre par idag som spelade och så fick vi sällskap av några yngre pojkar som ville ha lite hjälp och följde sedan med oss till hamnen och jagade med oss. Jag vill kunna ta mig an ett gym denna veckan. Wish me luck!

Kommentera här: