LASplash - lip couture

Jag har nu två av flera olika LASplach - lip couture läppstift hemma och dom är underbara! För en månad sedan fick jag hem Innocent Vixen. Det är en underbar brun/nude med en varm underton. Forbidden är en stark rosa med en kall underton.
Dessa läppstift är: 
* Vattentåliga
* Väldigt pigmenterade
* Matte finish
* Långvariga
Dock är det två saker med LASplash lip couture läppstiften som jag önskar var annorlunda men det är små saker om man ser på produkternas helhet. Dom luktar inte gott. Dom luktar fabriksgjorda och jag önskar att dom hade luktat som vanlig eller sockervadd eller något. Som tur är så försvinner doften när produkten torkat men när den har torkat klibbar den. Om du knyter ihop läpparna kommer det att klibba vilket inte känns så bekvämt men det är inte varligt, det är inte som att läpparna KLISTRAS fast i varandra och det gör ont att öppna munnen igen utan det är bara smått klistigt. 
Eftersom jag råkade applicera ett tjockare lager på min handled så torkade det inte riktigt matte men jag tog bara ett drag över handleden med produkten och de är så pigmenterade.
 
 
Och som jag sa så är dom vattenfasta och sminkborttagningsfasta. Efter att ha gnuggat två gånger med sminkborttagning ser det ut som konst och lämnar inte min handled så då är det där det får stanna tills ikväll. 
 
Jag kommer köpa hem fler av LASplashs produkter och jag älskar deras nya Harry Potter collection. 
 
 

Kommentera här: