TVÅL - Serum

Jag har väldigt känslig hud med acne på det, när jag läste ett inlägg att denna magiska olja skulle kunna hjälpamig med min varierande hud och acne köpte jag den direkt och jag tycker att den är värd vartenda krona om inte mer. Flaskan innehåller 30ml olja och det räcker med 2-3 droppar om dagen. TVÅLs serum innehåller olika oljor som medför alal vitaminer som hudem behöver, jag märker skillnad redan efter några timmar hur min hud inte är lika torr, röd hur svullna finnar ger upp. Du kan använda produkten morgon och kväll den den ska masseras in i din rena hud. Jag tycker personligen att det räcker med att använda den en gång om dagen, jag tar den innan jag går och lägger mig. Det står även att serumet skulle hjälpa olika produkter som moisturizers och acnesalvor att tränga ner djupare i huden tillsammans med serumet och det funkar. Jag går på olika salvor för min acne men min hud blir snabbt ressistant, när jag känner att min hud har vant sig vid en typ av salva så brukade jag byta till en starkare eller svagare salva men nu kan jag även blanda ner salvan i serumet eller massera salvan över serumet för att motverka mina finnar. Det är en helt otroligt magisk produkt och efter flera månader är flaskan bara halvtom. 
 
Den kostar 249kr eleven.se

Kommentera här: