メイクは私の薬です

 
 
För någon vecka sedan fick jag hem mina två första Jeffree Star Cosmetics läppstift. Jag beställde dom i färgerna (714) och PoshspiceDet är två underbara färger och väldigt pigemnterade. 
 
(714): En stark coralfärg. Helt underbar till färgen och passar närstan alla hudtyper, jag som är väldigt blek och inte är van vid starkt färgade läppstift vet inte riktigt vad jag ska tycka när jag bär det men jag tror att med rätt sminkning skulle även jag passa i det, jag får bara fortsätta att experimentera. (714) är lite mer vattnig och tunn än dom flesta andra av Jeffree Stars Matta läppstift, den blir lätt väldigt ojämn i applikationen så man får applicera den långsamt och inte dra runt färgen. Möjligen även applicera två lager. 
 
 
 
Poshspice: En väldigt pigmenterad färg. Poshspice är en gråtonad brun/nude, påmminner mig mycket om 90-talets mode. Det är en väldigt underbar färg, jag älskar bruna färger och jag tycker denna färgen passar alla. Den täcker läpparna bra och den matchar alla sminkaringar, mer eller mindre. 
 
 
Kvalité: Jag måste börja med att säga att Jeffree Star Cosmetics har nog gjort dom bästa matta läppstift jag testat. Jag har provat La-girl, Anastasia, Nyx och fler men ingen av dom har kunnat komma nära hur bra Jeffree Stars läppstift sitter kvar. Det ända som får dessa läppstift att släppa är olja. Så oljig mat och dryck kan få den att lossna men dem blöder inte (rinner utanför läpparna och kladdar). Färgen släpper inte så lätt utan att du vill ha bort den. Underbara färger, underbar design, snabb frakt, bra priser och det är så mycket presentationsjobb nerlagd på själva paketen dom kom i och läppstiftens design att jag blir rörd. Jag tycker detta visar hur mycket Jeffree Star älskar smink och hur mycket han uppskattar oss som köper hans smink och hur mycket han tänker på oss kunder. Jag kommer att fortsätta köpa Jeffree Stars produkter och kommer troligen samla på alla hans färger då dom är helt fantastiska.
 
Tyvärr har jag ingen bra kamera för nu så jag kunde inte lägga upp bilder på paketen eller swatches men det kommer inom en snar framtid när jag skaffar mig en bra kamera.
 

Kommentera här: